حدیث روز

  • امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 11 May - 2024
کل اخبار 105اخبار امروز : 0
0
1
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی:

عملیات وعده صادق، مدیون نخبگانی همچون شهید حسن شفیع‌زاده است

  • کد خبر : 899
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۳
عملیات وعده صادق، مدیون نخبگانی همچون شهید حسن شفیع‌زاده است
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: عملیات وعده صادق و موشک‌باران اسرائيل توسط نیروهای مسلح ما، به‌خصوص هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیون نخبگانی همچون حسن شفیع‌زاده و شهید حسن تهرانی مقدم است.

به گزارش انعکاس تبریز،آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم، ظهر امروز در آئین گرامیداشت و سالروز شهادت سردار شهید شفیع‌زاده، اظهارداشت: همه باید در پاسداشت یاد شهدا مسئولیت خود را انجام دهند، زیرا که همه مردم و مسئولین مدیون شهدا هستند.

وی تاکید کرد: عملیات وعده صادق و موشک‌باران اسرائيل توسط نیروهای مسلح ما، به‌خصوص هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مدیون نخبگانی همچون حسن شفیع.زاده و شهید حسن تهرانی مقدم است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که ما هرقدر از رشادت‌ها و شجاعت‌های قهرمانان کشور اسلامی سخن بشنویم، بیشتر افتخار می‌کنیم، گفت: نه یک‌بار، بلکه در طول سال باید گفته شود و بشنویم و الگوی جوانان ما باید باشند.

وی تصریح کرد: شفیع‌زاده صبور و‌گشاده رو و متواضع و بشاش بود و ایثار و گذشت او زبانزد بود.

آیت‌الله آل‌هاشم، افزود: هنر شفیع‌زاده شرح صدر و جمع کردن تمام امکانات، بالقوه زیر یک چتر مدیریتی بود که باید مدیران به این امر توجه داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که شهید شفیع‌زاده در روابط اجتماعی رفتاری پخته و پسندیده داشت و در هر محیطی همگان را تحت تاثیر قرار می‌داد، گفت: بی‌شک سهم شفیع زاده در تأسیس و کارکرد توپخانه در دفاع مقدس بی بدیل است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، ادامه داد: رسته توپخانه ایده و ابتکار و انگیزه ایشان بود که همراه با شهید باکری به آن پرداخت و شهید تهرانی مقدم هم در کنار آنها، سازوکار موشکی را راه انداخت.

وی با بیان این‌که توپخانه سپاه را آذربایجانی ها بنا گذاشتند و نقش آن را شفیع‌زاده بنا گذاشت، گفت: شفیع‌زاده در جنگ، میدان آتش را درست می‌کرد، سازماندهی می‌کرد، گروه توپخانه تشکیل می‌داد و خیلی پرتلاش بود.

آیت‌الله آل‌هاشم، یادآور شد: امروز ثمره آن تلاش‌هاست که جمهوری اسلامی ایران یک توپخانه قوی و قدرتمند دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی عملیات وعده صادق ریشه در ابتکارات دفاع مقدس دارد و مرهون شهداییم که از دل، دفاع مقدس را آفریدند و قدم های زیادتری برداشتند و الحمدلله این اقتدار در ایران اسلامی به برکت این شهداست.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، تاکید کرد: شهیدی که در تمام سال‌های دفاع مقدس خوش درخشید و فعالیت‌های او همچنان باعث اقتدار و افتخار سبزپوشان انقلاب اسلامی است.

لینک کوتاه : https://enekastabriz.ir/?p=899

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0